irissessink.reismee.nl

6 weken.. what?!

Wat gaat de tijd toch weer snel..

Ik realiseer mij niet dat Ierland al bijna voor de deur staat. Ik ben op het moment zo druk in mijn hoofd dat de weken voorbij zullen vliegen. Het vliegticket is geboekt. Ik kan nogsteeds niet geloven dat ik echt vertrek.

Alles komt op het moment tot een eind.

Vandaag heb ik officieel mijn laatste schooldag OOIT gehad! Het is zo'n raar idee dat ik nooit meer in de schoolbanken hoef te zitten. Nooit meer verslagen. Nooit meer werkstukken en projecten. Nooit meer leren. Vrijdag krijg ik te horen of ik geslaagd ben voor mijn diploma.. Spannend! Eindelijk heb ik dan een diploma op zak.

Ook is mijn stage op de peuterspeelzaal en de BSO alweer bijna afgelopen. Nogmaar 3 weken en dan zal ik afscheid moeten nemen van alle kinderen. Stiekem vind ik het erg jammer en ga ik de kinderen ontzettend missen. Daarom heb ik besloten om op mijn laatste dag wat speciaals te gaan doen. We gaan samen pizza bakken en aan het eind van de middag opeten! Dat wordt erg gezellig.

Daarnaast hoef ik nogmaar 1,5 week te werken. Nog 1,5 week genieten van het scheuren in auto's. Hopelijk gaat het niet zoveel regenen en kunnen de raampjes naar beneden en de zonnebril op.

Ik heb op dit moment al wel door dat het pakken van de koffers een drama gaat worden. Ondertussen heb ik een grote koffer en een handbagagekoffer erbij gekocht. Anders krijg ik echt niet alles mee wat ik mee wil nemen. Inmiddels is mijn lijstje wat ik mee wil nemen steeds maar weer aan het groeien. Bijvoorbeeld, 3 weken geleden had ik nog in de planning om 5 paar schoenen mee te nemen maar ondertussen zijn het er al 10 geworden.. ohnee.. Dit wordt een zware klus.

Iris x

Reacties

Reacties

Ingrid

Haha,zo ken ik jou X

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active