irissessink.reismee.nl

Hier gaan we dan.

En daar zit je dan, in de auto richting schiphol. Het gaat nu toch echt gebeuren.

Het besef is er nog niet helemaal dat ik over een paar uur al in het vliegtuig zit richting Cork. Over een paar uurtjes zal ik alleen nog engels praten. Dat is wel een gek idee al zal het snel wennen. Hopen dat ik zo'n leuk Iers accent oppik!

In de afgelopen weken ben ik nog nooit zo druk geweest. Het ene feestje naar de andere, wat ontzettend leuk was, mijn diplomauitreiking, dagje London, een geweldige vakantie naar Boekarest en koffers pakken.. Ontzettend veel tijd besteed aan koffers pakken..

Man man man, wat een gedoe. Ik heb 2 grote koffers en handbagage. Je zou denken dat alles daar wel in moet passen maar nee hoor. Het was echt keuzes maken. Je ontdekt wel hoeveel spullen je eigenlijk hebt. Na alle kleren in vacuum zakken te hebben gedaan paste het toch niet dus moest alles er weer uit en nog beter uitgezocht worden. En dan nog te bedenken de schoenen! Een dramatisch gebeuren. Zo weinig ruimte en kilo's, zo veel schoenen.. Mijn zusje zal wel blij zijn dat ik bijna alles achter moet laten!

Hopelijk krijg ik alles mee het vliegtuig in..

In Cork wacht mijn hostdad en de kinderen op mij. Dit vind ik wel erg spannend. Hoe zullen de kinderen reageren? Zullen ze heel open zijn of juist erg verlegen? Zullen we wel klikken? Allemaal vragen waar ik veel te veel over nadenk wat mij alleen maar zenuwachtig maakt. Eigenlijk is het alleen maar afwachten en met de flow meegaan. Ik moet niet te veel overdenken!

We zullen het zo gaan zien.

Iris x

Reacties

Reacties

Karin

Spannend, maar gaat vast goed komen. Genieten!

Oma

niet meer nadenken alleen nog maar genieten, het lukt jou wel
succes!!!!!!!!!!!!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active