irissessink.reismee.nl

De eerste ervaringen

De eerste twee weken zitten er alweer bijna op. Een week met de ouders samen zodat we elkaar beter leren kennen en een week waar mijn echte aupairleven is gestart.

De eerste dag was best raar. Na zoveel foto's gezien te hebben zie je het gezin dan eindelijk in het echt. Alles ging voorbij als in een droom. Waar ik al zo lang op gewacht heb gebeurt eindelijk. De kinderen hadden hun verhalen meteen voor mij klaar in de auto op weg naar het huis. Ook keek ik mijn ogen uit. Wat is het hier ontzettend mooi!

De rest van de week heb ik steeds met één ouder doorgebracht zodat ze mij een beetje wegwijs konden maken door het huis, het routine van de kinderen en de buurt. Elke dag gingen we wel ergens heen: naar de speeltuin, Mahon Point Shopping Centre of een wandeling door de buurt.

In het weekend hebben we een uniform gehaalt voor de oudste aangezien ze voor het eerst naar school gaat. Dat was leuke ervaring aangezien wij helemaal geen uniformen dragen naar school.

De eerste dag alleen met de kinderen was soms best lastig. De kinderen moesten wel wennen aan het idee dat de ouders aan het werk zijn. De jongste vind het het moeilijkst s'ochtends. Dat is heel begrijpelijk als je nog zo jong bent en er allemaal dingen veranderen in je leven.

De rest van de dagen verliepen met de dag beter. De kinderen wennen snel aan mij en ik aan de kinderen. Vooral op donderdag en vrijdag waren de dagen ontzettend leuk. Het was ontzettend mooi weer, waar we vollop gebruik van gemaakt hebben.

Maandag begint de tweede week en ik ben benieuwd hoe deze gaat lopen!

Reacties

Reacties

Oma

Wat fijn dat je eindelijk zit waar je wilt zijn en dat het zo goed bevalt.
En dan ook nog in zo'n mooie omgeving.
veel succes!!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active