irissessink.reismee.nl

Nog 9 weken!

Het is zover. Het avontuur kan gaan beginnen!

Ik ben gematched met een geweldig gezin in Ballincollig, Ierland. Ballincollig ligt 10km van Cork af dus ik zit dicht bij de grote stad. Het gezin zelf heeft 2 meiden die beide in juli 3 en 5 jaar worden.

22 mei heb ik voor het eerst een telefoongesprek met mijn Hostmom gehad. Er waren wat problemen met de verbinding van Skype waardoor we elkaar niet goed konden verstaan dus we hebben elkaar maar eventjes gezien. Ondanks dat we elkaar maar even gezien hebben, hebben we een heel leuk gesprek gehad! Vanaf dat moment wist ik dat dit mijn gezin zou zijn.

Twee dagen later kreeg ik ook al het telefoontje dat het inderdaad een match was. De organisatie gaat met mijn contract bezig en de vlucht kan geboekt worden! Nadat het contact ondertekend is moeten er nog een aantal zaken geregeld worden zoals alle verzekeringen en adresveranderingen.

Op dit moment ben ik vooral bezig met de vraag: Wat moet er allemaal gepakt worden? Ik ga langer dan een jaar weg en heb 1 grote koffer waar alles in moet. Dat word al mijn spulletjes uitzoeken en kijken wat er precies nodig is en wat belangrijk is om mee te nemen. Ik heb al een boek gemaakt met allemaal fotos van familie en vrienden zodat ik in Ierland herinneringen kan ophalen en kan laten zien wat mijn omgeving in Nederland is.

2 augustus vertrek ik richting het groene Ierland. Vanaf vandaag nog precies 9 weken. Het aftellen is begonnen!

Iris x

Reacties

Reacties

heather-rose

hee lieve schat!

ik weet zeker dat je het super gaat doen! ik ga je wel erg missen hoor!! maar ik kom langs! (ik ga het igg proberen haha )

liefss je dinnetje heather

Karin

Wat superspannend allemaal. En wat leuk dat je ons meeneemt in je avonturen. Ook ik doe mijn best om langs te komen. Succes!!!!! Karin xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active